5 moduri de a menține echilibrul între muncă, școală și viață

Cu presiunea de a termina cursurile, de a plăti pentru școală și de a încerca să vă bucurați de experiența colegiului, uneori viața se poate simți puțin copleșitoare. Munca, școala și menținerea unei vieți sociale, poate părea o sarcină dificilă și de multe ori avem probleme în a menține un program echilibrat.

Iată cinci sfaturi utile care vă ajută să atingeți și să mențineți echilibrul pe tot parcursul vieții colegilor:

Actualizați planificarea dvs

Aceasta este o modalitate excelentă de a utiliza aplicația pentru calendar din telefon. Luați-vă timp pentru a adăuga programul cursurilor pentru semestru, precum și orice date importante. Anulați anumite ore pe parcursul săptămânii pentru a vă concentra pe lucruri ca temele pe acasă, lucrul casnic și sală de sport. Dacă lucrați în comerțul cu amănuntul și aveți un program care se schimbă în fiecare săptămână, poate fi dificil să rămâneți în concordanță cu planurile. În acest caz, încercați să vă planificați programul atunci când aflați orele de lucru în fiecare săptămână.

Continuați să lucrați (nu amânați)

Prin lăsarea în ultimul moment va face ca lista dvs. de sarcini să crească enorm. Odată ce toate lucrările s-au adunat, va fi chiar mai greu să te motivezi să începi.

Odihneștete o noapte cum se cuvine

Auzim cu regularitate despre beneficiile de a dormi mai mult, de a menține un sistem imunitar puternic pentru îmbunătățirea stării noastre de spirit, dar rareori reușim să implementăm acest sfat. Uneori suntem atât de înrădăcinați în munca noastră încât cantitatea mare de stres și volumul mare de muncă ne pot împiedica să dormim suficient. Dacă într-adevăr aveți timp pentru a îmbunătăți calitatea somnului, nivelul de stres va scădea și veți putea să vă gândiți mai clar și să faceți mai puține greșeli în munca dumneavoastră.

Prioritizați-vă activitatea

Organizați-vă munca într-o manieră semnificativă, bazată pe momentul în care urmează să se deruleze proiectele, lucrările și alte evenimente legate de lucru. Lucrurile curente, cum ar fi temele și studiile, sunt mai ușor de programat din timp, dar uneori lucrările și proiectele tind să apară spontan. Asigurați-vă că ați verificat programul dvs. pentru a vedea cum sunt organizate sarcinile.. Prioritizarea misiunilor vă va permite să vă concentrați asupra a ceea ce este mai important în primul rând și apoi să eliminați sarcinile mai mici. Știind că ați finalizat un proiect major nu trebuie să vă mai faceți griji și poate să vă ajute să vă simțiți mai echilibrat și mai relaxat.

Fă-ți timp pentru tine

Indiferent dacă aceasta înseamnă petrecere a timpului cu prietenii, vizitarea familiei sau chiar doar o clipă pentru a vă relaxa singuri, este important ca bunăstarea dvs. să aibă o anumită perioadă de timp retrasă de la locul de muncă și de la școală. După ce ați terminat sarcinile importante, asigurați-vă că găsiți un mod de a vă trata și de a vă îndepărta de la tot ce a avut loc deja.